Raamatun Ennustukset

Viasat Koosteet Uhkaus Kanta-Hämeen käräjäoikeus vangitsi todennäköisin syin ex-puolisonsa tapon yrityksestä epäillyn noin 40-vuotiaan. Mercedes loksautti F1-talvitesteissä leukoja kaksiakselisen ohjausjärjestelmällään DAS:llä. Red Bull uhkaa nyt tallia. Mercedes loksautti F1-talvitesteissä leukoja kaksiakselisen ohjausjärjestelmällään DAS:llä. Red Bull uhkaa nyt tallia. Fingerpori Hevoskuiskaaja Muumien Mörkö Päätä Kiristää Wyvern Enter your email to get the very latest – news, promotions, hobby

Näin joulun ja uuden vuoden aikaan on hyvä vaihe käsitellä myös muitakin ihmeitä kuin suoranaisesti Jouluun liittyviä kertomuksia. Senkin uhalla, että tulen tämän jälkeen leimatuksi täysin huuhaa blogistiksi, otan esille kenties kautta aikain tunnetuimman ennustajan ranskalaisen Michael Nostradamuksen ennustukset neljän ja puolensadan vuoden takaa. Joskus 80-luvun alkupuoliskolla.

Jos Raamatun profetia on toteutumassa ajassamme, se tarkoittaa, että kaikki muukin Raamatussa on totta. Jeesus on todella Jumalan Poika ja todella kuoli meidän sijastamme, niin että syntimme voidaan antaa anteeksi. Raamatun profetian totuus ei jätä tilaa tämän maailman messiaan jäljittelijöille.

Toteutuiko taas yksi Raamatun ennustus?Ilmestys 1 – Raamattu 1933/-38 (KR38) – RAAMATTU.FI – 1. 1 LUKU. Alkulause 1-3. Johannes lausuu tervehdyksen seitsemälle Vähän Aasian seurakunnalle 4-8 sekä kertoo Jeesuksen ilmestyneen hänelle Patmos-saarella ja käskeneen hänen kirjoittaa, mitä hän näyssään oli saanut nähdä 9-20.

Aniharva Miehistä folaattia saa tarpeeksi vain 28 prosenttia, naisista ainoastaan 6 prosenttia. Folaatin puutteen oireita on vaikea tunnistaa. Monien suomalaisten ruokavaliossa osa tärkeistä ravintoaineista. Verna IS: Lauri Markkanen ei saanut lähteä Suomeen – NBA kielsi. – Kun klikkaat mitä tahansa kohtaa tällä sivulla tai “Jatka sivustolle” -painiketta, annat suostumuksesi siihen, että Microsoft. Kun klikkaat mitä tahansa
Rakettitiedettä Tutkijat ja liikeyritykset ympäri maailmaa tutkivat koronavirusta ja sen tuhoamista monella tavoin. Parannuskeinot ja. Koronaviruksen torjunnan pelossa ei tarvitse käynnistää kotona mittavia siivousoperaatioita, vaan siivous maalaisjärjellä. Koronaviruksen torjunnan pelossa ei tarvitse käynnistää kotona mittavia siivousoperaatioita, vaan siivous maalaisjärjellä. Satunnaisesti arvottu 6 numeron pin-koodi olisi sata kertaa parempi kuin 4-numeroinen. Käytännössä niillä ei ole mitään eroa,

Jumala tarkoittaa mitä sanoo. Raamatun ennustukset on ensi sijaisesti ymmärrettävä juuri niin kuin ne on kirjoitettu. Jesaja ennusti: ”Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel” (7:14). Uskomme ennustuksen niin kuin on kirjoitettu.

Osa meistä uskoo vakaasti Raamatun ja muiden pyhien kirjojen ennustuksiin. Tulevaisuuden ennustaminen lienee ollut aina osa uskontojen olemusta ja vinkkejä tulevasta on haettu milloin sisälmyksistä, milloin profeettojen näyistä. Nyt koronaviruksen riehuessa.

Netflix muuttuu uskonnolliseksi . Viime vuosina Netflixin tarjonta koskien tiettyä aihealuetta on kasvanut yhä kiihtyvällä vauhdilla. Nimittäin, jos olet taikuuden, noituuden ja suoranaisen pimeydenpalvonnan ystävä, ei sinulta sisältö heti lopu.

Osa meistä uskoo vakaasti Raamatun ja muiden pyhien kirjojen ennustuksiin. Tulevaisuuden ennustaminen lienee ollut aina osa.

Vierailija: "Eli olen tältä palstalta lukenut usein, kuinka Raamatun ennustukset ovat toteutuneet. Mitä nämä toteutuneet ennustukset ovat? Entä onko jotain jäänyt toteutumatta?". "Tämä ennustus tosin ei toteudu napapiirien navanpuoleisella alueella.". "Valitettavasti vain me ihmiset teimme tämän.

Pakolaisten tulva on yllättänyt meidät. Harva välttyy kohtaamasta irakilaisia tai syyrialaisia maahan tulijoita tai ainakaan heistä käytävää keskustelua. Vapaaehtoisten auttamishalu muualta tulleita kohtaan on ollut puhuttelevaa. Monet ovat myös nostaneet varoittelevan sormen, ettemme sinisilmäisesti antaisi islaminuskoisten vallata maatamme.

Monet ennustukset näyttävät jääneen ihmisten mieleen, kun ne esitettiin sopivassa tilanteessa. Kesällä 1941 Ville näki miesporukan pohtivan pihalla jotakin. Joku valitti, että heinätyöt edessä ja pitää lähteä, näytti litteraa ja lisäsi, ”ettei se toki kauan kestäisi”.

Osa meistä uskoo vakaasti Raamatun ja muiden pyhien kirjojen ennustuksiin. Tulevaisuuden ennustaminen lienee ollut aina osa.

Milloin tulee maailmanloppu? – Kristinusko.fi – Milloin maailmanloppu sitten tulee Raamatun mukaan? Tarkkaan ottaen sellaista maailmanloppua, jota amerikkalaiset elokuvat kuvaavat ei ole edes tulossa. Raamattu puhuu maailmanlopusta jonkin ajanjakson ja asiainjärjestyksen loppuna. Maailma ei suinkaan lopu tämän nykyisen itsekkyyden pilaaman ja sielunvihollisen orkestroiman ajan päättyessä.